Lépcsőház takarítás Budapest

Lépcsőház takarítás

A lakóközösségekben óriási kihívást  jelent ,ha a lépcsőház lakói próbálják meg megoldani a takarítást, sok esetben konfliktusok forrása is lehet,  vagy az egyik lakó több időt fordít a takarításra még másnak nincs ideje lépcsőházat takarítani is, és a saját háztartását is ellátni, vagy elfelejtkezik a soron következő, hogy neki kellene takarítania a lépcsőházat, váratlan esemény miatt otthon sem tartózkodik hetekig, esetleg a kora miatt nem bír kitakarítani.

A reggeli rohanásban az éjjeli hóesés után a mélygarázs feljárójáról nincs idő havat is takarítani, a kiállás az autóval akár életveszélyes is lehet, nem jobb a helyzet a ház előtt sem. A lakóház előtti közterületen lévő járdaszakasz síkosság mentesítéséről a lakóknak kell gondoskodni, esetlegesen az el nem takarított hó miatt bekövetkezett balesetért az ingatlan tulajdonosai felelősségre vonhatók. Vagy a kukaürítési napon nincs kihúzva a szemetes edényt . Rengeteg  jellemző felsorolható, hogy miért éri meg céget megbízni lépcsőház takarításra.

Viszont, ha most is cég takarítja a lépcsőházat és , nincsenek megelégedve a lakók a takarítás minőségével  esetleg árával ,  lakógyűlésen felmerült a cégváltás vagy takarítócég megbízás  megszavazott kérdése kérjen árajánlatot  tőlünk. Egy takarító cég megbízásánál elsődleges szempont a takarítás ára. Egy lépcsőház takarítás kikalkulálása több mindentől függ. Függ a lépcsőház méretétől,  a takarító személyzet számától,  a tisztítószer szükséglettől , a megrendelt takarítási feladatoktól , a takarítás  egy hónapra eső számától.  A takarító piacon nem mi nyújtjuk a legolcsóbb takarítási szolgáltatást, de lehetünk olcsóbbak a jelenlegi takarító cégnél,  minőségi takarítást kínálunk minőségi tisztítószerekkel, megbízható munkaerővel, elérhető áron.

A takarítás során korszerű eszközöket és tisztítószereket használunk, melyet minden esetben a terület sajátosságaihoz igazítunk, így a munkavégzés költséghatékony. A takarítás során felhasznált tisztítószerek az előírásoknak megfelelően, biztonsági adatlappal rendelkeznek. Nagyobb méretű aulák, folyosók rendben tartásához két vödrös takarító kocsit biztosítunk a helyszínre, melynek használatát a személyzet ismeri. Az általunk használt tisztítószerek, 90% biológiailag lebomlik, ezért kíméli a környezetet és mégis jó illatúak. A rongyokat ellenőrizhetően, szín alapján használjuk, így elkerülhető a keresztfertőzés forrása. A piros rongy a szemetes edény, sárga rongy a kukatároló többi része, kék rongy a társasház lépcsőházának felszereléseire. A koszos jó állapotú rongyokat színük szerint válogatva mosodában mossuk. Üzletpolitikánk a legjobb ár-érték arány megteremtése, a  színvonalas munkavégzés kialakítása, a Megbízóval történő folyamatos kapcsolattartás. Minden egyes társasház egy új kihívás. Kihívás a lakóközösség bizalmának elnyerése, hiszen nem ismerik a munkánkat, ki kell érdemelni a munkánk iránt a bizalmat, a tisztaság megtartásával vagy a tisztaság kialakításával.

A kapcsolattartás többféleképpen történik. Telefonon és személyesen is elérhetőek vagyunk. A társasházak üzenő falán takarítási naplót vezetünk. A takarítási naplón a takarítás dátumát a kollegánk a takarítás elvégzése után aláírja, mellette lévő rublika az észrevételeknek fenntartott rész, ahol észrevételeit megüzenheti, és egy rész ahol kollegánk válaszol észrevételére. A takarítási napló ellenőrzési célt is szolgál, a takarító kollega aláírása igazolja a takarítás elvégzését, az észrevételek pedig az esetleges hiányosságokat, vagy megelégedettséget. Az észrevételek függvényében a kollega nem megfelelő munkavégzése esetén elbocsátást von maga után. A takarítási naplón kívül személyes ellenőrzés is van, kötelezően havonta minimum  2 alkalom. Ilyenkor egy vezető kollega előre nem bejelentett időben felkeresi a területet, melyről jegyzőkönyvet készít. A jegyzőkönyvben szerepel, a takarítási napló észrevételei, a helyszínen látott állapotok dokumentálása.

Közel öt éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk társasház takarításban, 0-24-es telefonos elérhetőség környezetbarát tisztítószerek,  versenyképes takarítási árak .

A zárt lépcsőházban elengedhetetlen a korlátok, kapaszkodók, kilincsek fertőtlenítése, egy nap alatt rengeteg ember fogja meg.  A legtöbb megbetegedés cseppfertőzéssel terjed.

Általános lépcsőház takarítás i lista:

korlátok, kapaszkodók, kilincsek fertőtlenítése, (minden alkalommal )

A lépcsőház felsöprése, fertőtlenítőszeres felmosása, (minden alkalommal )

Bejárati ajtó üvegének tisztítása, (minden alkalommal )

Ház előtti járdaszakasz felsöprése,  téli síkosság mentesítése,

Zöld terület locsolása,

Udvar söprése, (minden alkalommal )

Kiégett égők cseréje,

Szemetes edények ki-be helyezése, időközönkénti fertőtlenítése

Takarítási áraink tájékoztató jellegűek, minden esetben a legkedvezőbb takarítási díj  kialakításának érdekében, helyszínen egyeztetünk a pontos igényekről , így  az Önök igényeihez igazított kedvező árat tudunk biztosítani.

Közös használatú lépcsőházi helyiségek takarításának feladatai , heti egyszeri rendszerességgel  történő ellátása, egy négy emeletes társasházra kivetítve havi bruttó  16.500Ft /hó.

Heti kétszeri takarítás esetén havi  bruttó 23.000Ft /hó.

Több lépcsőház takarításának egyidejű megrendelése esetén kérjen egyedi árajánlatot  a legkedvezőbb takarítási  díj kalkulálása érdekében.

Budapest következő kerületeiben vállalunk lépcsőház takarítás :

I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII.